Wednesday, December 9, 2009

// aku yang menghitung hari..

pernah tak dalam sepanjang hidup kau, ada satu rahsia atau perkara yang perlu diberitahu kepada seseorang tapi kau tak boleh dan tak berdaya nak beritahu. dalam masa yang sama kau taknak mereka tahu, tapi mereka perlu tahu supaya benda ni tak jadi lebih teruk. pernah?

dan kau sebenarnya lebih rela tanggung sendiri tanpa ada yang risau akan diri kau. hmm. perasaan aku bercampur aduk dalam masa yang sama aku terpaksa menghitung hari untuk menceritakan perit yang aku tanggung selama ini. ahh poyo lagi. ishh

kalau lah aku diberikan kekuatan untuk memberitahu semua ini
kalau lah mereka boleh baca fikiran aku
kalau lah mereka faham melalui gerak geri aku
kalau lah mereka tahu !

kalau lah-kalau lah-kalau lah. tak habis habis kalau lah..

hmm. jadi macam mana ni ? apa yang perlu aku buat ?

tolong lah ! aku buntu !

No comments:

Post a Comment