Monday, December 28, 2009

// Puas hati kau??!

Sumpah aku marah dengan diri aku -__-"

woh woh woh my result sangat teruk doe err tapi tak failed laa. tapi aku sangat tak puas hati dengan result aku. hurmm. ahh! aku rasa nak menjerit sekuat hati

arggggghhhhhhhhh!!

mana tak nya, subject yang aku target dapat score, aku takdapat score. then subject yang aku mati-mati menangis sebab tak dapat jawab, aku dapat score. arghhh. tapi yang tu aku bersyukur gila lah kan.

aku rasa semua yang Gred B tu kalau aku perform lagi sikit, aku dah straight A dah. arghh! tapi nak buat macam mana, sapa suruh hang malas belaja dulu. padan muka hang la alynn oii~

sobs.. sobs.. sobs..

mak, abah, alynn mintak maaf. alynn kecewakan mak abah. i'm sorry!

sumpah nak menangis weh. err, dah menangis dah pun

1a7b sangat tidak cukup untuk membuatkan aku tersenyum. T_T

No comments:

Post a Comment