Monday, March 8, 2010

// Aku sudah mula merasakan kepanasan dalam hati ini semakin meningkat dan terus meningkat. aku perlukan termometer!


Aku benci. sumpah aku benci. situasi macam ni. tak suka doe!

I hate you! (!)

tiapkali aku mula tertarik pada seseorang, mula lah ada yang menyibuk. gedik. mengada. benci doe. aku bukan apa, cuma aku rasa macam.. ishh menyibuk je minah ni. semua yang aku nak, semua dia nak kebas! macam la kau tu puteri raja. semua nak. ingat orang suka sangat lah tu. QWERTYUIOP!

aku bukan marah, bukan juga menghalang dia. cuma pelik. hairan bin ajaib.
kalau seorang takpe weh, ni semua. again, SEMUA.

*mengeluh*

petang tadi, aku dapat berita. dia suka abang hensem aku tu. argh, jadi aku rasa nak terus move on. cari yang lain. kumbang bukan sekuntum, bunga bukan seekor. okay, itu tidak lawak. aku tahu.

aku sebenarnya tengah panas hati dengan minah ni. tapi takpa.
aku boleh cool.
aku boleh. aku boleh.
aku tahu aku boleh. amin.

*senyum kambing*

ni lagi satu. aku tak faham apa masalah kau. aku ada buat salah dengan kau ke?
atau kau jeles aku dapat contact DIA?
apa masalah kau? sampai buat aku macam ni?

ohh main kasar yaa.. kau tunggu.. satu hari nanti kau akan kenal siapa aku. kau tak pernah jadi classmate aku kan? yeah, tahun ni firstyear kau jadi classmate aku kan? ya ya ya. kau belum kenal aku. berani main dengan api. kalau rentung nasib kau la ye.

kau memang berani mati lah. perlahan-perlahan kau akan kena balik. aku berani jamin. just wait and see okay. kau ingat dengan kuasa kau tu, aku takut la? nahh, i never ever scared with you biatch! SUPER LOSER naananaanaaaa~

then petang tadi, aku memang tengah panas hati. macam-macam berlaku. rasa nak sepak semua orang pun ada. tapi aku cool.

*diam*


p/s: harini memang hari malang aku.

No comments:

Post a Comment