Tuesday, January 18, 2011

Seronok bukan?



hari ini dalam sejarah.. tembok tubir mata pecah lagi..
hari ini dalam sejarah.. kisah karut marut musnah..
hari ini dalam sejarah.. hati mati tawar benci..
hari ini dalam sejarah.. hilang semua mukadimah..
hari ini dalam sejarah.. kau buat aku separuh gila lagi..

dari satu ke satu ke satu ke satu satu dan seterusnya satu lagi masalah datang. menyampah! jiwa kacau. otak serabot. perit. sakit. kau faham?

terima kasih.

kerana berjaya buat aku jadi boneka.
kerana berjaya buat aku kecewa.
kerana berjaya buat aku hampa.
kerana berjaya buat aku terus leka.
kerana berjaya buat aku hilang dari alam nyata.
kerana berjaya buat aku berjinak kembali dengan dunia blog
kerana berjaya buat aku menaip dalam seribu satu perasaan yang aku sendiri tak dapat adaptasikan disini.

terima kasih, aku hargai.

aku anggap ni semua satu cabaran. aku benci! tolong jangan. tolong. tolong sangat sangat!

diam.

okay agak susah untuk menaip dalam keadaan begini.

dalam keadaan yang aku sendiri tak dapat nak terangkan.

dengan gelap cahaya hilang entah kemana,
dengan sakit dalam jiwa yang teramat menyakitkan,
dengan irama merdu menusuk hati,
dengan baju sekolah tak tanggal lagi. haih!

seribu-satu-karut! ini semua karut!

pergi kau!

PERGI!!

p/s: Komitmen lynn! come on lah!

No comments:

Post a Comment