Monday, March 30, 2009

kalau itu yang berlaku..

hmm, kalini aku nak taip dan merepek pasal apa pula ya ? ohh lama sungguh aku tak update ini blog, sampai aku dah tade idea na taip dan mengarang apa disini. hmm, susah betul lah macam ni. haihhh. aku taktahu kenapa aku macam dah malas + bosan + takde feel nak ber-blog-ing. siriously, masa awal awal dulu bukan main lah, hari hari nak update blog nih. dan hari hari aku ada idea nak taip disini. tapi apa dah jadi eh sekarang ? haha. mungkin disebabkan aku busy dengan sekolah lantas melupakan kau wahai blog yang aku sayangi. eceh. *gelak*

okay aku tahu dah hampir sebulan kot aku tinggalkan kau wahai alynnthetwister.blogspot.com. aku bukan lupa kau tapi aku rasa macam, takperlu lah aku nak tergila gila sangat kat blog ni sampai hari hari aku kena update. mungkin juga aku boleh update setiap kali aku rasa nak update atau dimasa yang terluang. kan ? jadi sekarang masa aku banyak di habiskan di sekolah so aku tak ada masa nak update blog ni. ohh online pun aku macam dah bosan dah sekarang. *jelir lidah*

okay, macam macam yang berlaku sejak kebelakangan ni, perkara yang tak pernah aku fikirkan. yang boleh buat aku tak tidur malam. okay biarlah semua tu menjadi satu rahsia peribadi. eceh. *sengih*

then sekarang aku tataw na cari apa tajuk yang sesuai untuk dikemukakan di blog aku. sekian ye. aku sudah bosan dengan blog. mungkin kau orang semua masih ada feel nak ber-blog-ing tapi tak bagi aku. hehh.

aku baru je pulang dari alamanda dan terasa penat yang teramat. tapi aku tetap gagahkan juga diri dan tangan aku untuk menaip di sini. haha. tiba tiba mood aku untuk bukak blog aku datang. so masa sebegini lah aku luangkan untuk menaip dengan laju tanpa berfikir baik dan buruk yang bakal menimpa aku. hahah.

perkara yang aku rasa nak taip harini, ialah tentang apa ya ? hmm let think...


hah !


aku rasa macam nak menaip tentang sekolah. yaa banyak betul yang sudah berlaku sejak kebelakangan ni. aku mungkin ada lupa sikit sikit tapi aku cerita secara umum jela ye?


okay sekarang aku busy dengan sekolah. pagi petang sekolah. hidup aku dengan sekolah je. malam je kot aku kat rumah. sebab apa ? sebab aku pagi belajar dan petang latihan bola baling. yaaa. latihan bola baling yang amat memenatkan. cehh. sape suruh kau join alynn ? pastu pandai pulak nak merungut. haha. *geli hati*


yaa sekarang aku tak tahu nak cerita apa. mungkin kendian hari akan datang mood dan idea idea untuk menaip disini. siapa tahu ? jadi sampai disini jela ye. bbye :D

No comments:

Post a Comment