Friday, March 13, 2009

SCHOOL HOLIDAY !!

hahahahaha, jeng jeng jeng :D


cuti sekolah semester pertama. wahhhh ! banyak betul aktiviti yang telah dirancang, dan diatur. hmmm. dan termasuklah kelas tambahan. aduh malas betul aku nak pergi. ahaha. hmm, hangout tabule selalu mak takasi. mengadap buku jelah aku nanti ! adoyai boleh gila aku ! haha :D

*laugh*

hehh, macam mana nih ? kita tengok dan lihat sajela :)

arggghhhh !! terasa diri ini bangang gila sampai aku rasa aku patut baling kasut aku kat tasik serdang ? haihhh merepek je kau ni alynn =,='

hadoyyy apa apa jelah. aku pun takde feel sangat nak bercuti cuti ni sebab otak tengah serabut. jiwa kacau bagai siaran terganggu. ahhah ! curik lirik lagu bittersweet. hehe *tongue*

okay okay aku tiada idea yang cambest untuk berblogging nih. adoihai , kepeningan kepeningan kecemasam kecemasan ! haha, eyh itu kan ayat wany ? ahhh forget it. copycate kadang kadang tak mengapa alynn. haha. boleh ke aku cakap macam tu ? *jeng jeng jeng*

*evil*


ohhh tidakkkkkkkkk !! OMG !!

aku taktahu ape nak taip =,='

hahahaha. rasa macam bosan jee blogging ni bila tengah tade idea. aku tak tahu nak cerita apa sebab aku taktahu lah ! haihhh,

hah ! kelas tambahan minggu depan hari khamis , hmmm. aku nak pergi ke tak ni eh ? hehehe.

alynn alynn ! PMR woyy, PMR ! ingat tuhh, haihhh.

aduhhh aku sebenarnya dah bosan dengar perkataan PMR dohh, siriously bosan gila. kat sini PMR, kat sana PMR. haihhh. nak buat macam mana dah aku PMR tahun niy. haihhhh.

Penilaian Menengah Rendah,

oh my god tiba tiba aku takut. sumpah tak ready lagi dohh, dah bulan 3, aku pun tak study sangat nih. harapkan buat homework then belajar sikit sikit tu ada lah, tapi yang study form2 dan form1 tuh sikit pun tak. masa exam haritu ada lah sikit sikit aku bukak buku form1 and form2. adoyy.

apa apa jelah aku tatau na cakap apa lagi nih ! hahaha. later aku update lagi yea.
bbye :)

lapar laparrrrr :P

T A M A A A A T

No comments:

Post a Comment