Tuesday, March 17, 2009

yesyesyesyesyes ! :D

ahhah ! tak dapat digambarkan kegembiraan aku sekarang, sangat sangat gembira. mungkin lah. heheh. mak aku cakap lambat lagi aku akan ditukarkan ke apekebende punya nama tusyen kat KL tuh, yeay ! aku suka aku suka ! haha.

hari yang ceria bersama hati yang berbunga bunga riang menikmati secawan coke di pagi hari. hahah. ntah ape yang aku taip ni pun aku tak tahu doh. heheh.

then aku happy gila harini wey, takboleh nak cakap sebab apa. cencored !! haha takboleh dedahkan pada umum. biar aku sorang jew yang tahu. hahah. tapi sumpah mood aku ceria sangat harini. hehehh. bermula dari pagi yang indah hingga ke senja yang melaburkan tirainya dengan perasaan happy atau dalam bahasa melayunya GEMBIRA :)

aku rasa macam bak senyum jee sepanjang harini. tapi takboleh lah macam tu, nanti orang kata aku gila pulak kan ? so aku senyum dalam hati jelaaa. haha. pedulik ape aku janji aku happy. yeah!! rasa macam nak menjerit sekuat hati jewh !! arghhhh !! hahahaha,

so today sape sape nak kutuk aku, kutuk lah puas puas sebab mood aku ceria harini. nak bagitau benda yang akan buat aku marah pun takpe KOT. hahaha. janji ianya tak teruk sangat lah. heheh. alynn alynn, macam ni lah kalau dah happy sangat. macam orang gila dah. hahah. :P

yeay ! heee, hope esok akan lebih ceria dari hari ini okay ? :)

macam biasa tadi aku lepak ngan adam. hahah. macam macam benda dia cerita. pastu dia cerita ada sorang budak niy, dia bajet hawt stuff , membe semua loaded loaded en , kawan semua dekat mana ? bukit antarabangsa, bangi dan sebagainya. syokk sangat menipu sampai curik pic tah sape budak myspace yang hot tip top kaya ape semua then mengaku budak tuh kawan dia ? heyy ? kau memalukan kaum sejenis je tahu ? tiba tiba aku rasa malu gila depan adam tadi. malu sebab ada jugak kaum sejenis macam aku yang hipokrit gila macam kau ? please lah.

sorry kalau ada yang terasa tapi aku macam, hmm. perlu ke kau buat macam tu semata mata nak dapatkan populariti ? kalau betul pun kaw ada kawan dengan tah sape sape budak kaya loaded hot tip top cun melecun tu pun, so what ? perlu ke nak bangga bangga kan sangat ? sampai perlu tipu kitorang ? macam tu ke caranya kawan ? kalau betul kau cakap caranya macam tu kan, perghh tolong lah weh, sikit pun kitorang tak heran lahh. bagi aku tak kesah lah budak tu anak nelayan ke ape en, janji dia ikhlas nak kawan dengan aku, aku boleh je ngam dengan dia. kenapa ? kau malu dan tanak mengaku kalau kawan kawan kau semua tu tak loaded ? tak hawt ? atau kau rasa bangga sangat bila kau berkawan dengan budak budak cun melecun hot tip top ? begitu ke ? tolong jawab soalan aku ni please ? haihhh,

aku tak sangka sampai macam tu sekali kau punya perangai. sumpah aku terkejut plus nak tergelak gila gila tahap dewa ahh tadi bila adam cerita, yang dia ada jumpa gambar budak yang orang tu hantar kat dia, kat myspace. dan budak tu sendiri mengaku yang dia tak berkawan dengan orang tu. so ape maknanya semua tu weh ? bole terangkan secara detail tak ? aku musykil nih *bingung*

haihh, kesimpulan yang aku dapat dari cerita ni, kawan itu tak perlu la yang berharta, tak perlu lah yang cantik handsome cute kachak, tak perlu lah yang loaded dan lain lain. bagi aku, nak berkawan biar lah jujur dan ikhlas. tapayah lah nak beriya iya sangat cari membe loaded loaded nih. bukan nya malu pun kalau kawan dengan budak yang tak loaded. atau mungkin sebenarnya kau malu ? ntah lah. ape nak jadi jadi lahh.

again, sorry lah kalau aku melampau sangat, aku tak tahu nak cakap macam mana. hey babe, just be yourself lahh. aku takesahh lah kalau kau tu tak loaded mana pun, dan aku pun takesah lah kalau kau loaded gila pun. janji kau kawan aku okay ?

*smile*

No comments:

Post a Comment