Saturday, March 14, 2009

Capital S :)

capital S untuk ? haha.

SUKAN TAHUNAN SMKSI LAH :)


yeah ! stage ini rawk yaww :)

well, aku rasa macam dah terlambat je aku nak tulis pasal bendealah ni. but ! aku tetap rasa macam nak tulis dan membebel pasal sukan tahunan nih :)

okay , sebenarnya aku tak sepatutnya hadir pun masa sukan tahunan haritu. disebabkan aku kena pergi hospital pada pagi itu, so aku pun tak pergi lah ke stadium uniten. yaa Hospital Putrajaya. Kawad bomba pun aku tarik diri last last minute. serba salah aku dibuatnya. malam sebelum nak sukan tahunan tuh dengan berdebar debar aku pun text lah si asip,


"weyy sip. aku kena tarik diri lah. terpaksa doh. ayah aku nak operate esok. sorry. aku tahu bomba tengah tak cukup orang, kalau boleh aku pun tanak keluar but aku terpaksa jugak weyy. sorry again yaww. hmm"


ayat dia lebih kurang macam ni lah. aku pun dah lupa. *tongue*


then setelah beberapa minit aku menunggu msg aku dibalas, fone aku berbunyi menandakan ada msg masuk *jeng jeng jeng*


"takpe lah lynn. kalau ayah kau nak operate, aku pun tak galakkan kau nak masuk kawad bomba dohh. ayah kau lagi penting. so pergi la hospital esok. pasal budak budak biar aku yang fikir ok."


fiuhh, aku dah lega betul time tuh ! haha. well asip memang seorang yang memahami. kat sini aku nak puji dia nih. haha. betul, dia sangat sangat memahami situasi dan keadaan anak buah dia. hahah.

*wink*

then aku suruh dia datang rumah aku, dalam pukul 10.30 malam kot masa tu, untuk ambil glove, dan mafla yan aku pinjam dari pihak sekolah. then dia dah amik sume. aku dah lega dah time tu sebab dah tak payah fikir pasal sukan tahunan dah. :)

yang aku fikir time tu cuma ayah aku jew. hurmm.


then esok pagi, seperti biasa rumah aku dipenuhi dengan pakcik, busu, abang sedara, nenek, dan anak sedare aku. pagi pagi lagi dah bertolak ke hospital putrajaya. sambil sambil tuh ada lah jugak aku call dan text budak budak kat stadium Uniten tuh. tanya lah apa yang berlaku, contact contact ape semua tanya macam macam then bla bla bla~ hahaha. *laugh*

okay, dalam pukul 9.30 tuh aku lepak lepak kat padang depan hospital sambil makan Pau berinti rendang daging yang lazat tak tehingga. haha. sempat lagi tuh. then sedang aku duduk sorang sorang kat padang tu sambil denga lagu "silly lily" , "bur berlin down" dan "high school rocker", tiba tiba aku rasa nak call emie walaupun credit aku tinggal RM6.50 time tuh. ahhah. so aku call lah dia then borak borak. exited gila dia cakap dengan aku even hari hari jumpa. hahah. lawak doh. haihh. macam tak pernah jumpa je gamaknya.

*laugh laugh n laugh*

then lepas je aku talk talk and talk dengan emie , aku pun layan lagi lagu lagu yang cambest kat padang tuh. tiba tiba fone aku berdering lagu "gagap - stacy". aku fikir emie call back. aku pun jawab dengan exited nye. haha. then tiba tiba mak aku yang call ! ahahahahahahahahahahahahahahahahaha. lawak doh. kelam kabut aku cover balik nada suara en. haihh. alynn alynn :P

then mak aku suruh pegi kat lobi utama. dah nak balik. dan operate cancel. tunda lagi dua minggu. hurmm. aku pun salam abah aku then balik la menaiki kereta kelisa bersama abang dan abang sedarekuh. haihh.


dalam pukul 10.45 aku sampai rumah. then tiba tiba ak teringat yang aku ada duty harini dekat stadium. aduhh aduhhh macam mana aku boleh lupa eh ? hahaha. then aku pun menyampaikan hajat dihatai kepada kakak aku yang aku nak pergi ke stadium dengan alasan ada duty kelab fotografi. haha. lawak doh. then dia pun hantar dengan syarat aku tunjukkan jalan nak ke stadium Uniten. aku pun cakap lah "alah kacang je tuh. okay okay alyn tunjuk :)" then kitorang pun bertolak ke stadium. dah sampai aku turun dan tengok riuh rendah kat sana. masa tu dalam pukul 11.15 kot. aku sampai je aku pergi ke toilet untuk menukar pakaian. hah.


baru duduk tak sampai 15 minit, ada acara terbuka lelaki 4x100. aku pun rakam dengan khusyuk nya. haha. malas nak upload internet slow motion neh. haha. hah, by the way tahniah tahniah kepada atlit atlit sekolah kite yang dah mengharumkan nama sekolah. johan weyhhh ! hahaha. poyo je akuh :P


then ada acara guru tah apekebende pun aku malas na amik port. yang tak tahan nye weyyy, sumpah aku bengang gila ! aku dok amik gambar untuk kelab fotografi but aku ta amik pic sendiri untuk disimpan. arghhhhhh !! bangang gila aku. haihhh menyesal dohh. hurmm. nak buat macam mana en. dah terlambat. haihh.

*sedih*


benda dah jadi takboleh nak buat apa lah kan. huhehohi. hmm, lepas tu ada apa eh ? hah. olahragawan dan olahragawati. haha. gambar part ni yang paling banyak aku snap. yelah kata syafiq,

"nak dapat gambar yang lawa, kau snap banyak banyak kali then pilih yang paling perfect."

so aku pun ikut jelah. banyak gambar yang sama dohh. hahaha. sebab snap banyak kali. expecially gambar si puteri. hahaha. nak satu ? jap jap :D



olahragawati Perempuan P2 ;D

( hahah aku dapat gambar puteri bhaii. ingat senang ke na dapat gambar budak takot camera ni ? hahahahahaha :D )

then ape semua, last sekali ada acara pemberian piala bagi johan keseluruhan antara rumah sukan smksi. eceh eceh UTARID johan bhaii. hahaha. bangga jewp diorang. kejap kejap niy hah antara pic dorang atas stage tuh, siap dengan cikgu Haris pun semangat juga. haha. tengok jgn tak tengok ;



mula mula korang lead dulu..


pastu pass kat cikgu en,

then....


hah hamek kau !! hahahahahahahahaha *laugh*



hahaha. semangat yaww. ehhe. yang tanak kalah nye, MARIKH down gila ohh, no. 5 en ! gila kentanggg ! hahah :D

kata abangku syafiq ;

"abang bla jewh down en marikh ? star tarak hilang lah garang dia. haha."

then aku pun ckp lah,

"elehhh. blaa ahh. marikh dah down lahh. hahaha. walawehhh. utarid gak johan aww :P"

then dia pun reply lah.

"elehhh ! kalau abang datang , tunduk lah utarid tuuu.."

then aku gelak gelak jela. haha. comel je doh abang aku yang sorang nih :P

then dah habis semua nyanyi lagu negaraku. ahhah ! lawak bhai. heheh. kitorang nyanyi sambil pegang burger yang cikgu bagi. memang mas semua tengah lapar en, so takboleh berenggang dngan burger tuh. takot hilang la kot. hahaha. sengal jewh. lalalalala~

then sampai sekolah ape semua, balik singgah cendol kejap. ta sempat na makan sana pun. bungkus jewp sebab wany kena balik awal. then dah sampai rumah perghhh baru terasa kepenatanya even aku kat sana 2 jam jewh ! hahaha, cuba bayangkan kalau dari pagi aku kat situ, siap kawad semua en ? macam mana tuh ? comfirm da hitam legam aku ! hahahaha :D

*laugh*

T A M A T :)

No comments:

Post a Comment