Sunday, July 26, 2009

//Baru lagi alynn, baru !

hai kak, template baru lagi nampak?

ha-ha-ha. aku memang gemar menukar template baru sebab aku ni jenis yang tak tahan lama. maksudnya bila aku dah bosan tengok warna pink-pink-pink ni, aku tukar ke warna yang lebih gelap pula. tapi tengok lah, esok lusa dah bosan warna apa pulak aku cekau. *gelak*

mulanya aku nak cari template yang ada gambar. corak sana corak sini, tapi bila aku fikir fikir balik.. hmm.. macam budak budak je. jadi aku decide untuk guna tona warna je. haha. (bajet dah matang gila lah?)

aku sendiri tak tahu warna apa yang aku nak letak kat blog kesayangan aku ni, jadi aku pilih warna hitam. supaya nampak horror sikit. (eyh ada kena mengena ke?) kalau aku letak pink, kang orang panggil aku minah pink pulak. jadi aku pun tukarlah ke warna hitam yang menampakkan keganasan tahap maksima ! err, sudah sudah la tu alynn, asyik nak mengarut jehh. *megeluh*

jadi aku harap aku dapat kekalkan warna ni, sebab aku macam dah suka dengan template baru ni. (eleh dulu pun aku cakap macam tu. HAHA)

tapi takpa, aku harap (dah dua kali aku taip ayat ni) aku dapat semangat baru untuk ber-blog-ing dengan blog yang warna tema-nya 'warna zaman batu' *gelak*

okay that's all for this entry,

the end

No comments:

Post a Comment