Monday, July 27, 2009

//Rambut dah Kontot, Nasib Baik Pemikiran tak Kolot

entry kali ini mengisahkan tentang seorang remaja belasan tahun yang sedang bingung dengan masalah kisah hidupnya. perghhh, poyo gila kau alynn. hahaha. secara umumnya, semua ni aku tak jangka akan berlaku. dan aku masih tak faham apa lagi yang dia mahu. apa benar ke semua yang aku fikir ni?

"kak, tolong tampar saya sekejap. saya bermimpi ke kak?"

dush kebabommmm ! (dasyat gila bunyi tamparan kakak tu)

"ouchhh ! sakit lah pulak kak, that's mean aku tak bermimpi. oh yeah!"

oh my god, aku dah mula melalut dan merepek ni. better aku masuk kedalam topik semula sebelum aku lebih merepek-repek nanti.

okay, let me see. hmm.. tak mengapalah. aku memang dari dulu kena sabar. satu-persatu masalah orang tak puas hati dengan aku. dari bawah, naik ke atas, dari atas, naik ke atas lagi, lepastu turun balik ke bawah. lepasni aku tak tahu lah apa pulak yang bakal berlaku. tapi pelik pulak bila aku fikir-fikir balik. cakap belakang-belakang pulak tu. macam ni eh rupanya? ohh, baru aku tahu..

apa apa sajalah, aku malas nak fikir benda ni semua. cubalah matang sikit, takkan lah aku nak buat semua tu. aku bukan nya bodoh sangat. hish. lebih baik aku focus kat belajar, and aku punya formasi bulan depan kelak. acewahhh..

No comments:

Post a Comment