Sunday, July 26, 2009

//Selamat Tinggal Segala Kenangan..

Harini aku tak tahu kenapa aku ada mood nak ber-blog-ing. setakat harini lah, masuk yang ini dah empat entry aku post. wahh, taksub betul anak bongsu pakcik borhan ni.

tapi kalini aku rasa lain sedikit. perasaan yang sukar nak ditafsirkan, sukar nak diterangkan melalui bait bait perkataan yang sering aku taip disini. ahh sudah,

kadangnya hidup tak seriang yang sering kita gambarkan, kehidupan yang sering kita nantikan tak semudah makan kacang. kehidupan sebenarnya memerlukan ketabahan daripada kita. ahh wehh ape aku mengarut ni weh !! *gelak*

sudahlah alynn oi, suka sangat mengarut.

sebenarnya aku dah potong rambut, baru je tadi. dah kontot dah rambut aku ni haa. tu yang tiba tiba tajuk entry aku macam tu. hahaha.

tapi betul ke orang kata, orang yang potong rambut ni, dia nak mulakan hidup baru ek? haha apa apa sajalah. peduli apa aku kan?

//mengarut alynn, mengarut mengarut !!

No comments:

Post a Comment