Saturday, October 17, 2009

// 16 Oktober 2009

BIRTHDAY


sepatutnya tarikh ini menjadi tarikh yang paling membahagiakan aku. tapi malangnya tidak.

mulanya dengan bangun pagi dan membaca message message yang wish birthday aku, (by the way thanks kawan kerana ingat birthday gua ye) dan aku pun membalas message message tersebut lalu berisap siap untuk kerumah kawan aku sebab dia ada buat makan makan. jadi aku pun pergilah kerumah dia. dan lepak macam biasa till 6 p.m.

setelah sampai ke KTM dengan bantuan ayah kawan aku tu, (thanks pakcik Nasir *smile*) aku pun call seseorang.

dan aku berniat nak berjumpa dengannya. tapi..

*mengeluh*

buat pertama kalinya aku terasa yang teramat sangat sampai menangis sorang sorang dalam bilik macam orang bodoh walhal dia tak kisah pun sebenarnya. (aku rasa lah) tapi aku rasa ini semua bukan salah dia. aku je yang cepat touching. cepat terasa. ahh, mesti dia meluat kan?

bodohnya aku..

walaupun telah dipujuk tapi aku tetap terasa gila babi lah. sumpah aku cakap, memang terasa sangat. aku tak tahu kenapa kali ni aku macam cepat sangat terasa dengan dia. cepat sangat nak menangis kalau dia buat salah. lemah gila aku. bodoh betul kau ni alynn.

mungkin sebab dulunya aku boleh lagi bertahan sebab pertama kali tapi yang ini.. ahh.. apa apa sajalah.

tapi siriously betul, sampai aku takboleh tidur semalam.

tolonglah aku kawan ! aku takboleh hidup dengan hati yang cepat tersentuh ni, tolongg wehh.. aku tak suka ! aku nak alynn yang dulu ! yang boleh bertahan dengan semua ni. arghh.

"inikah nikmat hari jadi yang semua orang tunggu tunggu settiap tahun ?"

malang betul aku tahun ni..

p/s: aku taktahu kenapa aku tulis entry yang berdasarkan hal macam ni. padahal aku tak suka nak post benda benda macam ni. *mengeluh*

No comments:

Post a Comment