Thursday, October 22, 2009

// mana pergi ntah..

Ohh tidakkk !

Keihatan seperti aku sudah tiada apa-apa idea yang mahu dikemukakan di blog kesayangan aku ni. hampehh betul.

kadangnya bila aku tengok blog rakan-rakan yang lain yang selalu update tambah-tambah lagi selepas merdeka daripada PMR ni, jelous aku dibuatnya. kenapa lah diorang semua banyak idea nak ber-blog-ing sedangkan aku tak ada idea langsung nak update blog. kadangnya ada tapi bila dah mula menaip, aku jadi blur. sedih betul. patutnya selepas PMR tamat ni la masa aku diluangkan untuk ber-blog-ing apa saja yang aku nak. ini sebaliknya pulak. haihhh.

mana pergi ntah aku punya idea yang selama ni membuak-buak dalam otak (cehh).
mana pergi ntah aku punya tangan yang laju menari-nari di papan kekunci ni
mana pergi ntah aku punya celoteh yang tak pernah habis tu
mana pergi ntah aku punya semangat nak ber-blog-ing macam dulu
mana pergi ntah semua tuu..

haiyoo! apa-apa jelah alynn oi.

No comments:

Post a Comment