Thursday, February 3, 2011

Upside-down.

tonggang terbalik.

aku lain. taktau kenapa. sekarang, suka bebeno layan lagu-lagu metal. lagu yang heavy. padahal sebelum ni aku paling benci, tak suka, dan kurang gemar dengar lagu-lagu macamtu. kalau pasang slow takpa lah jugak, ni pasang macam nak pecah gegendang telinga ni ha. kenapa eh?

tapi aku puas. dengar lagu-lagu macam tu buat aku hilang tensyen sekejap. macam lupa dunia. baru la aku tau sekarang geng-geng black-metal tu macam mana boleh taksub sangat dengan music-music yang macam tu. memang puas, serius tak tipu. sumber aku dapat lagu-lagu begitu ialah abang aku. huih! memang la puas yang teramat kalau layan betul-betul.

tonggang terbalik lagi.

aku yang dulu berkepit dengan telefon bimbit, sekarang rasa macam nak off handphone je. rasa macam malas nak on handphone dah. rasa cam.. argh! macam semua nya lain! kalau dulu, handphone aku asyik berdering. itu ini, call lah super saver bagai. sekarang tidak lagi. mungkin aku sibuk. tapi apa kena mengenanya ya?

tak faham betul lah. lain je semuanya!

lagi satu,

sekarang asyik nak marah-marah. sikit-sikit marah, sikit-sikit buat muka. emosi sering terganggu. sangat lah ketara kan. kadang-kadang pening kepala macam nak pecah otak ni hah, semua kerja tak menjadi. silap sikit campak mouse computer, main gitar salah chord terus menyirap pastu macam-macam lah!

lepastu asyik nak 'menggila' je dengan kerja kerja yang tak pernah aku buat selama ni.

tiba-tiba on the spot ajak member aku pergi mendaki bukit
tiba-tiba on the spot ajak member aku konvoi jalan-jalan
tiba-tiba on the spot ajak member aku pergi buat benda-benda merepek
tiba-tiba on the spot ajak member aku pergi karaoke dan aku support semua orang

Wooiii! kenapa dengan aku ni??!!

ARGHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!


p/s: I found you here, now please just stay for a while. - Avenged Sevenfold


No comments:

Post a Comment