Wednesday, February 9, 2011

Sibuk


Bila dalam keadaan kurang sedar, cakap mana ikut otak.
Bila dalam keadaan sedar, cakap bertapis ala filter paper.

sampai makan diri.

Okay..

Tak baik menyesal dengan apa yang dah berlaku.

Baiklah.

Tapi..

Saya busy. Saya jarang on phone. Saya on pon kadang-kadang je sebab nak tengok update atau ada hal. Saya pun macam dah malas nak on facebook. tapi saya ni selalu cakap je lebih padahal nanti hari-hari muka saya jugak yang online. takpe, saya cuba.

Ayat power.

Tak perlu berharap. Sebab tak semua yang kita nak, kita akan dapat. Ada yang lebih berhak. kadang-kadang kita kena jujur walaupun perit, sebab yang perit itu la jadi penawarnya nanti. Jangan simpan, awak jugak yang rasa padahnya nanti. Percayalah, awak takkan rasa nak hargai sesuatu tu separuh mati selagi awak tak merasa susah untuk dapatkannya. Jangan takut tersalah langkah, yang salah itu lah bagus, buat jadi pengajaran. Jangan takut untuk mencuba, sekali gagal tak bermakna akan gagal untuk kali ke dua. peluang sentiasa ada, cuma mungkin peluang yang awak ada itu tak sama seperti yang awak harapkan. Sampai bila nak menyorok bawah gelas, tengok ja apa yang berlaku di sekeliling. Saya tak marah, juga tak mungkin akan menyalahkan takdir dan saya tak pernah rasa menyesal. sekali pun tak pernah. Malah, saya belajar daripada kesilapan. kesilapan yang buat saya belajar sesuatu yang baru. terima kasih dan maaf.

kenal?

No comments:

Post a Comment