Saturday, February 19, 2011

Nak update jugak!

currently playing : unholy confessions

taktau nak tulis apa tapi gedik nak update blog. hihihi.

Macam-macam aktiviti sekarang. pagi petang ada je kerja kena buat. biaselah, awal tahun kan. lagi-lagi untuk tahun terakhir ni, tanggungjawab banyak. kerja pun banyak. semuanya banyak. takde yang sikit. jimban pun banyak. hahaha. jimban? addeeeeihh..

petang-petang cari aku kat sekolah. ada punya muka aku kat situ.

court, padang, pondok diskusi, kantin atau kelas (?)

nextweek, mula sibuk dengan sukan sekolah. saringan. segala training bagai. lepastu training untuk netball mssd. pastu handball mssd pulak. (itu pun kalau tahun ni cikgu nak hantar team perempuan under 18) lepastu selection kem bomba daerah. lepastu harap-harap dah takda pape dah. aminn.. (*cepat aminkan sekali!! after settle semua ni aku nak focus spm pulak)

kejap lagi nak pergi sekolah.

see! sabtu pon aku pergi sekolah. attaaaaaaaaaaaaaaaaaaa >,<

haritu cikgu munawarrah cakap,

"semalam awak dah daftar subject untuk SPM.. itu satu langkah awal awak akan meninggalkan zaman persekolahan.."

aku terdiam. berfikir sejenak.

kau tak rasa apa yang aku rasa?

nanti mesti rindu!



p/s: I know it's hurting you, but it's killing me.

No comments:

Post a Comment