Sunday, August 28, 2011

Entri Raya ke ni?


Kalau tahu sakit begini
Tidak aku bermain cinta
Kalau tahu siksa begini
Tidak aku menyanyangi mu
Pilu resah di hati ini
Mengusung rindu...
Ku tak berdaya

Hari-hari dengar lagu ni Farid nyanyi, walaupun agak menyampah dengan pitching lari dia tu, lama-lama aku pulak tersuka. Jiwang pun jiwang lah. Oldschool kan? Hehee.

Okay sebenarnya aku terdengar lagu ni masa on the way balik kampung tadi.

Selamat Hari Raya Abang Hensem, saya mintak maaf dari awal kita kenal sampai sekarang tau. Salah silap harap dimaafkan. Semoga kita sentiasa keep in touch ya. Jaga diri tau. dan terima kasih untuk segalanya. 

tak lupa juga, buat keluarga, sepupu-sepapat, kawan-kawan, adik-adik, akak cleaner, makcik kantin, abang polis, bomba dan semua sekali.. 


SELAMAT HARI RAYA! MAAF ZAHIR BATIN.

kita semua akan meninggalkan Ramadhan, moga-moga bertemu lagi Ramadhan akan datang, InsyAllah. Dengan Izin Tuhan. 

*senyum*

No comments:

Post a Comment