Tuesday, March 15, 2011

Cuti sekolah..



suka lah main bendealah ni. i nak sebijik lah. boleh belanja i tak? tapi i taknak yang gedabak macam ni.. D3100 sudah..

*gelak*

Okay, mari kita berbicara tentang cuti sekolah.

Macam biasa, sebagai calon Sijil Pelajaran Malaysia, cuti dipenuhi dengan kelas tambahan. tapi aku tak tersenarai dalam nama pelajar-pelajar yang perlu ke kelas itensif tu. (Alhamdulillah lah kan. lalala~)

Jadi, cuti aku hanyalah dipenuhi dengan.. jeng jeng jeng.





Okay, bersepahnya bilik aku. haihh.

haaaaaaa, inilah rutin harian aku.

katil dan teddy untuk tidur krrooohhhh kroooohhhh.
gitar dan chords untuk bermain musik.
laptob dan broadband untuk online.
handphone dan camera untuk awak. *gelak*
psp dan novel untuk menghilangkan bosan bila dah bosan dengan semua kat atas ni.

bosan kannnnnn cuti saya.
oh iya, dan motor untuk keluar meronggeng.
nak buat macam mana, kaki tak pulih sepenuhnya lagi. jalan pun pelik semacam je aku rasa.

*sengih*

lagi satu, aku suka benda ni :



maksud aku, pick gitar. comel kan. rasa macam nak kumpul benda ni lah. menarik tak?

by the way, dengar lagu ni..




p/s: There's no one else could ever make me feel I'm so alive

No comments:

Post a Comment