Saturday, March 5, 2011

Memoriesssss..



Sekolahku Syurgaku. hahaha!

Gambar kelas 4 AGROTEK 2010. Sayang korang semua! The best class ever <3


click untuk gambar yang lebih besar.

Macam-macam ragam dalam kelas aku ni. tengok gambar candid tu pun korang boleh nampak kelas ni nakal yang macam mana. masing-masing ada perangai tersendiri. ni aku baru 4 hari tak masuk kelas, dah rindu sangat nak lepak dengan diorang. bising-bising dalam kelas. gaduh-gaduh. bahan membahan, terutama sekali dalam bengkel sains pertanian.

Haritu buat experiment bedah ayam. hihihi. sempat jugak aku tunjuk skill potong ayam aku. (padahal..)

by the way, aku tak tahu pulak ayam sebenarnya busuk gilaaaaaaa wa cakap lu :(

yang aku tahu ayam tu binatang yang sedap dimakan *sengih*

Experiment dalam lab.. lawatan.. ah! banyaknya kenangan. Pejam celik dah hampir lima tahun aku menapak disini. rindunya! senior-senior dulu, abang-abang, kakak-kakak, hishh.. kalaulah boleh putarkan masa..

Ahh, sayang pulak nak tinggalkan sekolah ni nanti.. tsk.. tsk.. T-T

Haha kecoh gile en.. Life must goes on la.

lalalala~

sumpah takkan lupa :)

No comments:

Post a Comment