Wednesday, August 26, 2009

//I Love You, You Love Me





I Love You, You love Me were best friends like friends should be, with a great big hug and a kiss from me to You. Wont you say u love me to.

Comel bukan?
keh keh keh, *gelak*
patung ini bewarna ungu, hijau dan kuning.
dibawa oleh saya kemana sahaja.
and thanks Adam! <33




by the way, tengok gambar 'budak' comel ni. aku suka doe. geram gila!





haziq, nie masa kau kecik-kecik dulu ke? HAHA. ijk :)
kaki dia pendek,
ekor kontot.
muka macam takboleh comel lagi jeh.
grr.. sabar jelah..

bapak lah comel, geram doe! RAWRR!~
arghhh !
aku geram sangat
sampai rasa macam
nak bunuh je binatang ni.
huhh.

2 comments:

  1. hahahahahah.. gile rindu aku kt pic kucing pkai topi katak ni.. pic aku yg ni dh kne delete da.. skrg aku bole save balik.. haha..

    thx alynn! :DD

    ReplyDelete
  2. hahahah :D
    aku jumpe kat Google. kih kih kih :D

    ReplyDelete