Saturday, August 1, 2009

//Terputus Bekalan Elektrik, Cari Lilin Terjumpa Lampu Suluh !

haha, aku cari lilin dan mancis tadi, tapi terjumpa lampu suluh..
maksud nya aku cari yang sedang-sedang tapi jumpa yang.. WOW !

haha. apa nak jadi, jadilahh..

hey kawan kawan yang kat situ tu.. meh sini kejap, tolong lah kawan. aku bukannya apa, cuma satu je yang aku nak cakap..

kalau kau orang tak tahu apa-apa tentang hidup aku, perasaan aku, rutin harian aku, apa yang aku fikirkan, apa yang berlaku kat rumah aku, apa yang aku alami and so on.. tak payah nak sibuk-sibuk mengutuk. kalau kutuk jee aku boleh terima sebab aku pun ada lah jugak kutuk-kutuk orang lain, tapi kalau dah sampai ke ape kejadahnya bla bla bla.. (what ever)

and now on, aku rasa kau takpayah lah nak cakap macam tu lagi,

sebab apa ?

sebab, kau bacalah tajuk entry aku kali ini. kalau kau orang pakar lah dalam blog ni, pakar bahasa, pakar dalam maksud disebalik ayat, kau orang akan faham.

terima kasih..


//heyy, kali ini entry aku pendek pula ya? *sengih*
sebab adam bising aku tulis entry panjang panjang, haha.
*entry ini hanya disebabkan aku rasa yang
kau tu tak tahu apa yang terjadi dalam hidup aku
and suka suka je nak judge ! ahh..

No comments:

Post a Comment