Wednesday, August 12, 2009

//Penat taw tunggu hari demi hari

weh aku geram ni, tak berdaya nak menunggu hari yang akan datang untuk melihat dan merenung mata yang penuh dengan persoalan. serta duduk bersama gelak ketawa sambil melihat lesung pipit di pipinya.. RAWR!!~

*gelak*

yelah, mana tidak..

dia takda phone number aku ! but but, aku ada phone number dia.. patut ke aku contact dia ? ohh tidakkk ! tidak sama sekali.. aku bukan jenis yang macam tu. hmm, takpa lah, sabar jela alynn eh? tunggu jelah sampai dia mintak phone number kau.. *HEHE* (macam dia nak je)

by the way, aku tak tahu kenapa ni.. aku.. terjatuh ! terjatuh yang jatuh sejatuh jatuhnya lah. yes, jatuh. jatuh apa ? lu fikirlah sendiri.. haha baru dua minggu lepas aku jatuh. macam mana ni kawan ? aku tahu aku tak patut buat dan rasa macam ni.. tapi macam mana ni ? huh.. susahnya !

tapi kan.. betul ke apa yang aku rasa ni ? aku masih tak pasti.. hurmm~




"Kau X-Ray lah hatiku
Kau lihatlah bibit bibit cinta suciku
Percayalah
Pasti kau akan tahu
Kau X-Ray lah hatiku
Kau lihatlah keping keping laras cintaku
Periksalah
Semua untuk kamu"

No comments:

Post a Comment