Sunday, May 10, 2009

Ahad aku kini di hantui oleh message dan Misscall misscall kau -,-'

hari ini ahad,
yaa aku tahu korang tahu harini hari ahad. saje nak bagitahu. takut korang lupa ke kan ? *sengih*

hari ahad iaitu yang dinantikan dimana aku boleh rehat sepuas hati aku. harapan aku la.

tapi..

arghhh dari pagi sehingg sekarang, aku dihantui oleh pesanan ringkas - pesanan ringkas yang masuk ke dalam phone aku yang hampir jahanam itu. malasnya aku nak layan. tapi nak jaga hati punya pasal.. terpaksa ! mungkin.

dan seperti biasa orang yang sama, kata kata yang sama, iaitu
"alynn sorry kalau ada buat silap. kenapa tak balas msg ? dah taknak kawan dengan sy ke ?"

err, =,='

weyh tolong la. aku tak berapa suka kalau orang buat macam tu lahhh. hmm. rimas tu ada jugak. takkan sepanjang masa aku nak text dia kan ? kau tu bukannya 'kekasih gelapku' pun. lagi satu, kalau aku tak balas tu maknanya aku tak nak balas lah. means ada lah sebab aku tak balas. bukan saje saje. tolong lah faham aku wahai kawanku sayang. cik timah intan payung. aduhaii. okay ada tiga katagori message orang yang aku selalu tak reply , (err tolong ye)

1) message kau aku rasa tak perlu dibalas
2) message kau tanya benda benda bodoh yang aku tahu kau dah tahu jawapannya
3) aku tak suka nak ber-message dengan kau

dan message yang kau bagi adalah dalam kategori yang ke-2 !

adoyy tolong lah faham aku ye. tolong. t-o-l-o-n-g.

*pening*

1 comment:

  1. adam,
    sorry kalau kau terasa
    sirious ni bukan untuk kau.
    SUMPAH ! :|

    ReplyDelete