Thursday, May 14, 2009

c e r i a b e r s a m a m u

phewww *mengeluh*

gembira sungguh kanak kanak ini bukan ?

=,='

suka duka waktu gembira yang kita alami tak seperti membawa kereta otomatik. walau senang mana pun cara nak bawak, tapi kalau tak reti nak drive, exident jugak kan ? macam tu lah. kalau dah dapat kecapi kebahagiaan and tak reti nak kekalkan, macam ni lah jadinya. lupa, alpa. tak sedar. dan macam macam lagi. he-he-hee

*sengih*

aku sedar dalam menaip dan menulis di blog ni, banyak hati yang perlu dijaga. banyak perkara yang perlu ditapis. dan banyak perkara yang perlu aku simpan. sedangkan aku juga pernah terasa dengan blog kawan aku, apa lagi kawan kawan aku yang lain tu kan ? dengan cara aku yang tak reti nak tapis ayat ni lagi. macam mana tu ?

*gelak*

aku ni bukannya jenis yang reti nak jaga hati orang, siriously betul duh. kau tanya lah siapa siapa terutama sekali sahabat sahabat aku, atau kenalan kenalan terdekat. aku ni tak reti nak jaga hati orang. asyik buat orang sakit hati, terasa dan macam macam. haihh susahnya jadi alynn ni.

sorry kepada sesiapa yang sedang dan pernah sakit hati dengan aku. he-he-he.

*jelir lidah*

kadangnya aku sendiri saja saja nak buat orang sakit hati. ada juga yang aku memang nak balas dendam, atau saja saja nak uji. ngeh ngeh ngeh. dan lagi satu, jangan terkejut jika apa yang aku buat kat kau, orang lain pun kena benda yang sama juga. sebab aku suka nak buat benda yang sama tetapi pada orang yang berbeza. saje nak tengok perbezaan riaksi diorang. tak-salah-kan ? dari situ juga aku boleh kenal perangai dan cara seseorang.

contoh; aku buat benda yang sama dekat si A dan si B (bukan nama sebenar). macam aku uji dari segi kesabaran. buat buat kerek ke en. atau tiba tiba jadi poyo. tapi si A tu jenis yang melenting dan panas baran. manakala si B ni jenis yang stay cool dan penyabar. haa dari situ aku boleh tengok mana satu yang lebih bagus bukan ? (betul ke ape yg aku taip ni ?) haa-haa-haa

lagi satu, aku ni bukan nya jenis yang suka nak buat macam ni, maybe ke-nakal-an aku yang membatasi segalanya. juga mungkin disebabkan ke-childish-an aku kot. muahaha. alynn alynn, ape nak jadi la niii ? sudah sudah lah tuh, hentikan semua ini. he-he-he

eyh apa yang aku merepek ni ?

//merepek sebab dah tade idea nak buat entry yang menarik

No comments:

Post a Comment