Thursday, May 21, 2009

suka keadaan begini ?

ahh sudah alynn, jangan buka pekung di dada. cehh, ah poyo je aku.

err, banyak hati aku perlu jaga. benci betul. haih.

mungkin aku punya entry semuanya membosankan.

tapi aku peduli apa. kan ?

he-he-he

lama aku tak bercerita kat sini kan ? lama aku tak taip panjang panjang kan ? rindu pulak nak taip panjang panjang. apakan daya, busy pulak sejak dua menjak ni. hehe, actually banyak yang aku fikir nak taip disini tapi semuanya hilang terbang melayang gara gara baca buku sekolah. yaa, eyh ? err buku sekolah ?

mid-year-exam-weyh !

oh my god oh my god ! (buat gaya macam amal)

*gelak*

(sorry amal nama kau masuk sini. femes pulak kau. ngeh)

okay aku tak tahu nak cerita apa. dan dah malas nak fikir apa apa. memeningkan kepala je. just lepas ni mungkin aku akan kurangkan online. phone takdak, online pun dah malas, ahha sape sape nak contact aku call rumah jela eyh. lagipun no celcom jarang guna. hee,

dah dah alynn, pergi bukak buku and and, STUDY !

arghhhhh

1 comment: