Monday, May 4, 2009

Satu genggaman membuatkan kau rasa selamat ?

(Gambar Hiasan. hehe.)

err pagi tadi dalam kelas aku ada tanya mas , ape perasaan dia bila seorang kaum adam yang dia sayang menggenggam tangan dia. haha (poyo gila ayat aku), jawapan nya ialah;

"mas rasa selamat sangat. heheh. tataw kenapa. feel habis. hahaha"

comment aku,

"err yeke ? muahaha"

sekian ye.

tapi ada satu kemusykilan ini, ianya terbit sejak lima minit selepas mas menjawab soalan aku.

eyh betul ke selamat ? macam pelik je kot. err rasanya tak pun. muahahaha. maybe sebab aku tade pengalaman so aku tak dapat feel perasaan dia, kan ?

*sengih*

haha, actually bukan dari dia sorang je aku dapat jawapan macam tu, ada lah beberapa orang yang menyatakan perkara tersebut. tapi masa tu aku macam,

'err mampuslah kau. bukan aku dapat rasa pun.'

kan ?

kenyataan sekarang ini ialah ; err tak muhrim weh !

*gelak*


p/s: hehe. aku memang poyo, cakap lebih diri sendiri macam bagus sangat. alah biasalah tuh, budak zaman sekarang, dah tahu tapi tetap nak buat. kan ? haha zaman remaja katakan. cinta dan kasih sayang baru nak berputik. hahaha. pengalaman.

*jelir lidah*

No comments:

Post a Comment