Saturday, May 2, 2009

Suatu malam di dalam kereta

Air Conditioner

Sejuk

Malam

Dingin

Termenung

baru nampak dia

khayalan

berangan

bermimpi

ahh sudah

Pegang Handphone

Bukak playlist Kegemaran

Mp3


Cinta ini membunuhku
Merindukanmu
Rimas
Coba
Sampai Syurga
Dan Sebenarnya
Aku Bukan Untukmu
Mengintai Langit
Andai dapat ku undurkan Masa
Ku Mahu Kau tahu
Ternyata Indah
I will Be
KENANGAN TERINDAH


err..

feel habis, yaaa aku jiwang

aku tahu. and

tanak ingat awak dah

tapi aku still nak dengar lagu lagu tu

so perlahankan volume

angkat muka

kereta lalu lalang

banyaknya lampu merah

pening kepala

pandang atas

nampak bulan

err cantik

bulan Sabit

tapi..

=.='

teringat kat awak lagi

hmm

Awak pergilah

pergi

pergi dari sini

aku putus

putus..

putus asa

banyak masa yang aku guna

untuk tunggu awak

tapi..

tapi apekejadahnya ?

*senyum paksa*

ini yang awak suka,

kan ?

it's Okay

Nothing to say

Bye bye awak

-the end-

No comments:

Post a Comment